(R)ewolucja Mercedes Benz G, ML i GL

Od 1979 na rynku istnieje najdłużej produkowany i jeden z najpiękniejszych Mercedesów w historii. Klasa G znana nie tylko pod marką Mercedes, ale również Puch (Steyr). Auto piękne pod każdym względem, posiadające świetne właściwości terenowe (docenione przez armie wielu krajów). Za produkcję modelu wzięło się wiele firm. W mojej kolekcji posiadam dobrze wykonany model Hongwella (kolejny dowód, że firma potrafi zrobić dobry model). Drugi model to typowy "pocieszacz zakompleksionych" czyli SUV ML 320. Samo auto nie jest najgorsze, jak na tą klasę aut, natomiast model to wczesny Hongwell i nie należ spodziewać się po nim zbyt dużo. Ostatni model to GL. Auto powstało ze skrzyżowania koncepcji G i ML i miało być nieco tańsze niż wersja G - jeden z najdroży MB. Chcieli dobrze, wyszło tak sobie. Ale model jest ładny. Wiadomo, Minichamps.

Dane techniczne:
- silnik: 8 cylindrów benzyna
- pojemność: 5000 cc
- moc: 299 KM
- skrzynia biegów: 6+1
- prędkość max: 195 km/h


Dane techniczne:
- silnik: 6 cylindrów V benzyna
- pojemność: 3200 cc
- moc: 215 KM
- skrzynia biegów: 5+1
- prędkość max: 200 km/h
Dane techniczne:
- silnik: 6 cylindrów diesel
- pojemność: 2987 cc
- moc: 306 KM
- skrzynia biegów: 7+1
- prędkość max: 230 km/h

Brak komentarzy: