Trzy pokolenia czyli jak z piękności zrobić paskudę: Range Rover

Pierwszy Range Rover (model IXO) zadebiutował w roku 1970. Początkowo nie miał być luksusowym autem terenowym, tylko samochodem do pracy. Bardzo szybko jednak zyskał statu jaki ma do dziś. Z niewielkimi zmianami produkowany był do roku 1995, kiedy to na rynek weszła równie udana, druga generacja (model Hongwella). Wygoda i doskonałe własności terenowe to główne cechy auta. Niestety w 2002 roku zmieniono wygląd auta by lepiej pasowało potencjalnym klientom i stanowiło alternatywę dla BMW X5, MB ML i innych napompowanych pojazdów, które z jazdą w terenie nie mają nic wspólnego. Na szczęście właściwości terenowe pozostały i jest to obecnie jeden z niewielu SUVów, którymi można pojeździć również poza autostradą - żywiołem dla SUVów (model Hongwella).

Dane techniczne:
- silnik: 8 cylindrów V benzyna
- pojemność: 3532 cc
- moc: 150 KM
- skrzynia biegów: 4+1
- prędkość max: 155 km/h



Dane techniczne:
- silnik: 8 cylindrów V benzyna
- pojemność: 4554 cc
- moc: 215 KM
- skrzynia biegów: 5+1
- prędkość max: 200 km/h

Dane techniczne:
- silnik: 8 cylindrów V benzyna
- pojemność: 4200 cc
- moc: 390 KM
- skrzynia biegów: 6+1
- prędkość max: 225 km/h

Brak komentarzy: