Taki jak w garażu: Fiat Bravo

O tym samochodzie mógłbym pisać godzinami. Głównie dobre rzeczy. Dlaczego? Jeżdżę nim ponad rok i takiej frajdy z jazdy nie miałem w żadnym aucie (a sporo miałem "w ręku"). Zarzucić mogę mu jedynie brak mocy. 90 KM to na kompakt trochę za mało. Inaczej jest z autem Filipa (na fotce czarny). Ma wszystkie atuty mojego, a dodatkowo turbo diesla 120 KM, 305 Nm. Dość o oryginale, teraz trochę o modelu. Kupiony został jako salonowy Norev (czyli bryła poprawna, reszta wykonana "z grubsza"). Musiałem go pomalować na kolor czerwony, popracować nad wnętrzem i wykonać rejestracje. Wyszło tak sobie. Widziałem "pełnego" Norev'a - 10 razy droży i tylko niewiele lepszy.

Dane techniczne:
- silnik: 4 cylindry benzyna
- pojemność: 1368 cc
- moc: 90 KM
- skrzynia biegów: 6+1
- prędkość max: 179 km/h

Brak komentarzy: