Porsche 911 GT2

Fiday 16 January 2008
The Porsche 911 GT2 is a sports car built by the German manufacturer Porsche since 1994. It is based on the 911 Turbo, and retains the turbo, but features numerous upgrades, including a more powerful engine, larger brakes, and stiffer suspension calibration. The GT2 is significantly lighter than the Turbo due to the use of rear-wheel drive instead of all-wheel drive, and the lightening or removal of interior components. Model is an early Hongwell.

Technical data:
- engine: 6 cyliders boxer
- capacity: 3800 cc
- horsepower: 430 HP
- gearbox: 6+1
- top speed: 290 km/h

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam pytanko: znalazłem Pana fotki na MiniAuto forum. Przedtawiam Pan na nich swoje modele w wiszących gablotkach. Jestem zainteresowany kupnem takiej gablotki na swoje modele. Może mi Pan podac firmę, w której produkowane jest coś takiego?
Pozdrawiam!
Zapraszam na mój blog: wiktorski.blog.onet.pl

Modelarz pisze...

Witam,
Wszystkie gablotki robiłem sam od podstaw. Jakby co służę wskazówkami jak prosto i po rozsądnych kosztach zrobić takie same. Można też kupić mniejsze, kiedyś po około 150 zł, teraz trochę więcej. Jak trzeba mogę sprawdzić.
Pozdrawiam.

mirek pisze...

Witam!
Wpadlem na te strone szukajac innych stron milosnikow modeli samochodow w skali. Cieszy mnie to ze sa tez i tacy zakreceni jak i ja. Co prawda pewnie wielu swoje hobby "trzyma" tylko w domu jednakze sa i tacy choc narazie niewielu ktorzy publikuja swoje hobby w necie. Moje hobby jest dosc ograniczone, gdyz jako "skodziarz" zbieram tylko modele Skody, narazie w skali 1:43. Jezeli bylby Pan zainteresowany wymiana linkow do naszych stron to czekam na propozycje. Wymiana linkow badz bannerow do stron. Oczywiscie jezeli sa warunki umieszczenia linkow badz bannerow z Pana strony tez prosze o tym napisac. Oczywiscie jezeli mozna prosze o opinie na temat strony. Pozdrawiam. Mirek www.skodascalemodels.eu